PROCEDURI DE ACHITARE / LIVRARE / SCHIMB / RETURNARE

LightsUP îți pune la dispoziție mai multe modalități de a comanda, SIMPLU, UȘOR și RAPID!

Poți apela cu încredere la oricare din aceste metode prezentate mai jos, iar noi, echipa LightsUP, te asigurăm de tot suportul necesar!

1. Direct din Showroom, situat în Chișinău, str. Alexei Mateevici 60, cladirea MediaCor

Vino în showroom-ul nostru (deschis inclusiv și Sâmbătă) pentru a vedea și testa cea mai largă gamă de produse din domeniul audiovizual. Vei fi întâmpinat de o echipa de profesioniști, gata să-ți răspundă la toate întrebările, să te îndrume, să îți recomande soluții și să-ți ofere consultanta de specialitate fără costuri suplimentare.

2. Telefonic, la numărul: +373 60 94 93 94

3. Online, de pe acest site - acum este disponibilă si posibilitatea de a comanda fără autentificare sau cont.

4. Dacă nu găsești echipament, de care aveți nevoie, trimiteți-ne modelul dorit – vom face tot posibilul, ca să găsim soluția optima pentru tine.

  1. Achitare
    Acceptăm plățile cu cheș, oferind bonul sau (e)factura fiscală, prin transfer bancar sau prin aplicația WebBanking.
    Rechizitele bancare:

    LIGHTS UP SRL

    Cod fiscal (IDNO): 1018600043214 TVA 0508282
    Cont bancar (IBAN): MD46VI022512000000086MDL
    BC"VICTORIABANK"SA Fil.20 Chisinau VICBMD2X463

    Adresa juridica:
    Municipiul Chișinău, strada I. L. Caragiale 4 ap. 3

    Deasemenea acceptăm plata PayPal, care presupune un comision sistemei respective, pe adresa info@lightsup.md 
     
  2. Livrare
    În prezent, cumpărăturile în mediul online sunt o parte importantă a vieții zilnice, fiind o activitate simplă și rapidă. Astăzi, este necesar doar să selectați produsul dorit și metoda de plată și dacă doriți livrare. Magazinul online LightsUP SRL este pe cât se poate de aproape de clienții săi, iar pentru cumpărături cât mai plăcute. În raza municipiului Chișinîu se face contra cost pentru comanda de până la 5000 MDL. Pe teritoriul Republicii - conform tarifelor NovaPosta, FedEx sau EMS.
     
  3. Politica de retur si schimb
    Compania Lights UP SRL se bazează pe Legea nr. 105 din 13.03.2003 privind protecția consumatorilor în ceea ce privește schimbul și returnarea bunurilor. Cu toate acestea, având o orientare spre clienți, ne situăm adesea de partea consumatorilor, cu condiția ca produsele să fie într-o stare agreabilă și ca consumatorul să se adreseze în timp util.

    În ce cazuri pot returna sau schimba un produs de calitate?
    1. În cazul în care produsul nu a fost desigilat:
      - Ambalajul a fost păstrat în stare intactă, setul este complet, caracteristicile produsului, sigiliile și etichetele sunt intacte;
      - Bonul fiscal a fost păstrat, toate autocolantele și etichetele sunt prezente;
      - Plata a fost efectuată în numerar sau prin card bancar.
    2. Dacă nu au trecut mai mult de 14 zile, excluzând ziua achiziției, produsul poate fi schimbat sau returnat vânzătorului, cu excepția produselor de calitate ce nu pot fi schimbate cu un produs similar.
    3. Lista produselor ce nu pot fi schimbate pe un produs similar în termen de 14 zile:
      - Articole textile (bumbac, in, lână, mătase și țesături sintetice, panglici, împletituri etc.);
      - Produse de cablu (fire, cabluri);
      - Produse chimice;
       
  4. Unde pot să returnez sau să schimb un produs de calitate procurat în magazine? Pentru a returna sau schimba un produs de calitate, clientul trebuie să se adreseze în magazinul de unde a fost procurat produsul. Asigurați-vă că aveți la dumneavoastră următoarele lucruri:
    - Produsul propriu zis;
    - Ambalajul și accesoriile aferente;
    - Certificatul de garanție valabil;
    - Bonul fiscal sau copia facturii.
     
  5. Cum pot să returnez un produs procurat în magazin online? Atunci când faceți cumpărături online este important să acordați o atenție specială următoarelor caracteristici:
    - Dimensiuni;
    - Putere;
    - Regim de funcționare;
    - Culoare;
    - Greutate, etc.

    Este esențial să țineți cont că atunci când primiți livrarea achiziției dumneavoastră, trebuie să inspectați produsul și să vă familiarizați cu caracteristicile și starea sa externă. În cazul în care nu sunteți mulțumit de exteriorul produsului sau de alte aspecte ale acestuia, aveți dreptul să refuzați produsul. Dacă ați acceptat produsul și ați semnat act predare - primire de la curier, acest lucru implică automat acceptarea mărfii și a tuturor caracteristicilor externe ale produsului în cauză. De asemenea, întreaga responsabilitate pentru bunurile achiziționate revine cumpărătorului.

    Dacă cumpărătorul refuză produsul la livrare, vânzătorul se obligă să returneze suma plătită pentru comandă, cu excepția costurilor de transport suportate de vânzător.

    În cazul în care produsul a fost achiziționat online, acesta poate fi returnat sau schimbat în magazin fizic Lights UP SRL.
     
  6. Ce trebuie să fac în cazul când produsul achiziționat nu este de calitate corespunzătoare?

    În cazul în care produsul are un defect vizibil, clientul are dreptul să refuze produsul în momentul inspectării în magazin sau la momentul livrării. Dacă clientul acceptă produsul, el își asumă responsabilitatea pentru acesta. Este important ca clientul să fie atent la inspectarea produsului și să semnaleze orice defect sau problemă imediat vânzătorului sau reprezentantului magazinului.

    În cazul în care defectul este de fabrică și nu poate fi vizibil cu ochiul liber, produsul trebuie să fie diagnosticat într-un service centru autorizat.

    Acest lucru poate fi realizat în orice moment pe durata perioadei de garanție.

    Noi colaborăm doar cu centre de service autorizate, toate piesele utilizate în procesul de reparație sunt originale și sunt comandate direct de la producător!

    Pentru detalii, puteți suna la serviciul de asistență tehnică la numărul de telefon: Suport Tehnic Lights UP SRL: +373 (60) 94 93 94 eMail: info@lightsup.md

    În funcție de rezultatul obținut de la Service Centru autorizat în urma diagnosticării, se va lua decizia finală. Aceasta poate include una dintre următoarele opțiuni:
    - În cazul în care se constată un defect, acesta va fi remediat în totalitate;
    - În cazul când defectul nu poate fi remediat, produsul va fi înlocuit sau va fi compensată valoarea acestuia.
     
  7. Unde pot să mă adresez pentru a primi detalii cu privire la garanție? În cazul în care produsul necesită servicii de garanție, vă rugăm să contactați serviciul de asistență tehnică la numărul de telefon: Suport Tehnic Lights UP SRL: +373 (60) 94 93 94 eMail: info@lightsup.md
     
  8. În ce cazuri Service Centru poate refuza reparația produsului în baza garanției? Service Centru este în drept să refuze reparația produsului în baza garanției în următoarele situații:
    - Încălcarea integrității sigiliilor de garanție;
    - Prezența daunelor mecanice sau a altor deteriorări cauzate de acțiuni intenționate sau neglijente ale cumpărătorului sau a terților;
    - Încălcarea regulilor de utilizare;
    - Deschiderea, repararea sau modificarea neautorizată a componentelor interne sau a schemelor produsului;
    - Modificarea, ștergerea sau deteriorarea numerelor de serie sau adreselor MAC stocate în memoria produsului și imposibilitatea de a le identifica;
    - Detectarea daunelor cauzate de obiecte străine, substanțe, lichide, insecte sau temperaturi extreme pătrunse în interiorul produsului.